środa, 20 lutego 2008

Udany wyjazd do Kamienia Pomorskiego i ...

Wszyscy stawili się punktualnie. Po sprawdzeniu autokaru przez policję ruszyliśmy na wycieczkę do Trzebiatowa, Trzęsacza i Kamienia Pomorskiego. W Trzebiatowie zwiedziliśmy Kościół Mariacki oraz przeszliśmy na Stare Miasto, gdzie mogliśmy zobaczyć kamienicę "Pod Wesołym Słoniem".

Pani przewodnik Grażyna Kotlęga opowiedziała dzieciom historię związaną ze słoniem. Następnie pojechaliśmy do Trzęsacza. Tam byliśmy w Muzeum 15 południka. Jeśli ktoś nie był polecamy!!!

Po wizycie w muzem poszliśmy zobaczyć ruiny kościoła.

Po krótkim marszu brzegiem morza czekała nas kolejna atrakcja - Kamień Pomorski.
Wizytę rozpoczęliśmy od zwiedzania Katedry i jej pięknego wnętrza, jakim jest ogród zwany - wirydażem.

Spacerkiem przeszliśmy do Muzeum Kamienia.

Tutaj zachwyciliśmy sie pięknem kolorowych kamieni z różnych stron świata.

Weszliśmy także na wieżę.

Mamy nadzieję, że wycieczka się podobała. Kto jeszcze nie był zachęcamy do zwiedzania.